Αβάσταχτος ο πόνος επειδή το μπάσκετ έμεινε όρθιο και δεν βούτηξε στον γκρεμό μαζί τους...
«Nα πεθάνει η κατσίκα του γείτονα...»
Το καημένο το μπασκετάκι όλα τα είχε ζήσει, λιμούς, καταποντισμούς, καταγγελίες,μηνύσεις όσο υπήρχε η ακραία αντιπαλότητα Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού, και πάνω που επήλθε η ηρεμία, έχει έρθει τώρα η πλευρά του αυτόχειρα να ζητήσει εξηγήσεις: «Εγώ αυτοκτόνησα, εσείς γιατί δεν πεθαίνετε;».
Διαβάστε περισσότερα στο sdna.gr
Διαβάστε ακόμη
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: Φόβοι για δεκάδες χιλιάδες νεκρούς - Ισοπεδώθηκαν κτίρια
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





