Προσέφυγε στο Διαιτητικό ο Ολυμπιακός για να μείνει η διοίκηση της ΕΠΟ!
Οι Πειραιώτες ζητούν την ακύρωση της πρόσφατης απόφασης της ΓΣ της ΕΠΟ για εκλογές μέχρι τις 14 Οκτωβρίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ θα συνεχιστεί η διαμάχη του Ολυμπιακού με τη Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας καθώς οι «ερυθρόλευκοι» επιδιώκουν την ακύρωση της σχετικής απόφασης της ΓΣ για το θέμα της τροποποίησης του καταστατικού. Επί της ουσίας, οι Πειραιώτες επιθυμούν την παραμονή στην προεδρία της ΕΠΟ του Βαγγέλη Γραμμένου για έναν ακόμη χρόνο! Ο Ολυμπιακός προσέφυγε στο Διαιτητικό Δικαστήριο κατά της πρόσφατης απόφασης της ΓΣ που οριοθέτησε τις εκλογές για την ανάδειξη νέας διοίκησης μέχρι τις 14 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με την προσφυγή του Ολυμπιακού, οι «ερυθρόλευκοι» ισχυρίζονται ότι οι εκλογές πρέπει να γίνουν ως τις 16 Αυγούστου 2021 διότι η διοίκηση εξελέγη στις 17 Αυγούστου 2017, ως εκ τούτου τότε συμπληρώνει τέσσερα χρόνια, αφού δεν αποτελεί συνέχεια της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής, όπως υποστηρίζει η διοίκηση της ΕΠΟ.
Σημειωτέον ότι η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της ΕΠΟ για τη διεξαγωγή εκλογών μέσα στο 2020 πάρθηκε με συντριπτική πλειοψηφία 55-8 ψήφων.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





