Αρνητικά όλα τα νέα τεστ κορονοϊού στην αποστολή της Ξάνθης
Την Κυριακή (5/7) θα γίνει νέος επαναληπτικός έλεγχος, σύμφωνα με το πρωτόκολλο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αρνητικά ήταν τα αποτελέσματα των νέων τεστ για τον κορονοϊό στα οποία υποβλήθηκε η αποστολή της ομάδας της Ξάνθης το βράδυ της Παρασκευής από κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, έπειτα από το πρώτο κρούσμα κορονοϊού που εμφανίστηκε στο ελληνικό ποδόσφαιρο!
Μετά τη διαπίστωση θετικού κρούσματος COVID-19 σε ποδοσφαιριστή του Α.Ο. Ξάνθη, η Super League είχε ανακοινώσει την αναβολή του αγώνα Λαμία-Ξάνθη στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής ημέρας των Play Out της Super League, και τον ορισμό του τη Δευτέρα 6 Ιουλίου και ώρα 19:30, για προληπτικούς λόγους. Παράλληλα, απομονώθηκαν σε καραντίνα για 48 ώρες όλα τα μέλη της αποστολής όπως ακριβώς ορίζει το Πρωτόκολλο Διεξαγωγής Αγώνων Super League 1 από 30/6/2020.
Μετά τις νέες εξετάσεις θα ακολουθήσει και νέος επαναληπτικός έλεγχος, σύμφωνα με το πρωτόκολλο, που θα γίνει την Κυριακή (5/7).
Σύμφωνα με τους κανονισμούς, στην περίπτωση που τα αποτελέσματα των δύο ελέγχων είναι αρνητικά για το σύνολο των ποδοσφαιριστών, ο αγώνας μπορεί να διεξαχθεί, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού Γ. Μαυρωτά, Συντονιστή Υγειονομικής Επιστημονικής Επιτροπής ΓΓΑ.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





