Τα «άκουσαν» παίκτες και Φερέιρα μετά το νέο στραβοπάτημα του ΠΑΟΚ
Υπό τις αποδοκιμασίες περίπου 30 φίλων του ΠΑΟΚ έγινε η αποχώρηση της αποστολής από την Τούμπα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η νέα βαθμολογική απώλεια για τον ΠΑΟΚ, και το τελικό 0-0 με τον Παναθηναϊκό, με το οποίο οι πιθανότητες κατάληψης της δεύτερης θέσης ψαλιδίστηκαν ακόμα περισσότερο, περίπου 30 φίλαθλοι βρέθηκε έξω από τα αποδυτήρια του σταδίου της Τούμπας και αποδοκίμασαν τόσο τους ποδοσφαιριστές όσο και τον Αμπέλ Φερέιρα. Είναι χαρακτηριστικό πως στις αποδοκιμασίες δεν έγιναν εξαιρέσεις, με τους παίκτες να φεύγουν τμηματικά και όλοι τους να αποδοκιμάζονται.
Οι πλέον έντονες αποδοκιμασίες, που συνοδεύτηκαν με προτροπές αποχώρησης, ακούστηκαν όταν βγήκε από τα αποδυτήρια ο Αμπέλ Φερέιρα για να κατευθυνθεί στο λεωφορείο της ομάδας, το οποίο και μετέφερε την αποστολή στο «Μακεδονία Παλάς» εκεί που άπαντες είχαν αφήσει τα αυτοκίνητά τους από το απόγευμα της περασμένης Τρίτης, όταν και κατέλυσαν εκεί.
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




