Πριμ 50.000 Ευρώ από τον Γιαννακόπουλο στην πρωταθλήτρια ομάδα βόλεϊ
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έδωσε πριμ στους βολεϊμπολίστες του Παναθηναϊκού με αφορμή την κατάκτηση του πρωταθλήματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε μια κίνηση για την οποία είχε προϊδεάσει από την εποχή που βρισκόταν στα ινία του ερασιτεχνικού Παναθηναϊκού, προχώρησε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ο οποίος έδωσε πριμ συνολικού ύψους 50.000 Ευρώ τους βολεϊμπολίστες του Παναθηναϊκού, με αφορμή την κατάκτηση του πρωταθλήματος για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια.
Ο μέχρι πρότινος πρόεδρος του ΑΣ είχε γνωστοποιήσει στους παίκτες της ομάδας πως ανεξάρτητα με τις εξελίξεις που τελικά τον έκαναν να αποφασίσει την αποχώρησή του από τα κοινά του Παναθηναϊκού, θα τους αντάμειβε εφόσον έφταναν στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Ο Παναθηναϊκός, αφού πρώτα απέκλεισε στα ημιτελικά τον ΠΑΟΚ με 2-1 νίκες, επικράτησε του Ολυμπιακού με 2-0 στους τελικούς, φτάνοντας στην κατάκτηση του πρωταθλήματος για πρώτη φορά μετά το 2006, γεγονός που σήμανε και την εκπλήρωση της υπόσχεσης του Δ. Γιαννακόπουλου, με ένα ποσό ύψους 50.000 Ευρώ.
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




