Στο νοσοκομείο η Σιμόν Μπάιλς (pics)
Στο νοσοκομείο της Ντόχα εισήχθη η Ολυμπιονίκης και δέκα φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια Σιμόν Μπάιλς, την παραμονή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος στη γυμναστική🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την είδηση έκανε γνωστή η ίδια η Ολυμπιονίκης, η οποία έγραψε στο λογαριασμό της στο twitter ότι η εισαγωγή της στο νοσοκομείο οφείλεται σε πέτρα στο νεφρό.
Πάντως, όπως ανέφερε η αθλήτρια, είναι αποφασισμένη να διαγωνιστεί και να δείξει για άλλη μια φορά το ξεχωριστό της ταλέντο, το οποίο την καθιστά φαινόμενο στο χώρο της ενόργανης.
«Τίποτα δεν είναι σαν μια νυχτερινή επίσκεψη στα επείγοντα λιγότερο από 24 ώρες πριν το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αυτή η πέτρα στο νεφρό μπορεί να περιμένει... θα το κάνει για την ομάδα μου!», έγραψε η Σιμόν Μπαίλς στο twitter, ποστάροντας και φωτογραφίες από το νοσοκομείο.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





