Νέο πλήγμα για Ολυμπιακό: Νοκ άουτ ο Βαλμπουενά από το ντέρμπι με Παναθηναϊκό
Μετά τον Ελ Αραμπί και τον Χασάν, ο Ματιέ Βαλμπουενά χάνει το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δεν έχει σταματημό η ατυχία του Ολυμπιακού καθώς μετά τον Γιουσέφ Ελ Αραμπί και τον Αχμέντ Χασάν που νόσησαν με κορονοϊό, ένας ακόμη βασικός παίκτης θα απουσιάσει από το επερχόμενο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό για το πρωτάθλημα (21/11). Ο Ματιέ Βαλμπουενά υπέστη θλάση στην προπόνηση και θα μείνει εκτός δράσης για περίπου δύο εβδομάδες αφήνοντας ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην ενδεκάδα των «ερυθρόλευκων».
Ο Γάλλος μέσος μάλιστα θα χάσει και το ματς που ακολουθεί με την Μάντσεστερ Σίτι για την 4η αγωνιστική του Champions League, όπως επίσης και την αναμέτρηση με τον Αρη για τη Super League. «Δυστυχώς τραυματίστηκα στην προπόνηση και θα απουσιάσω τις επόμενες εβδομάδες. Παραμένω 100% δίπλα στην ομάδα, ως συνήθως. Πάμε», αναφέρει ο Γάλλος άσος στον λογαριασμό του στο twitter.
To πρόβλημα ωστόσο, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον Πέδρο Μαρτίνς, ο οποίος, μολονότι έχει πληθώρα εναλλακτικών λύσεων, θα πρέπει να καταστρώσει τα πλάνα του δίχως τρία βασικά γρανάζια της ομάδας.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





