Αντετοκούνμπο για εισβολή στο Καπιτώλιο: Δεν θέλω το παιδί μου να περάσει αυτά που βλέπω
«Tο παιδί μου θα μεγαλώσει στις ΗΠΑ και το παιδί μου είναι μαύρο. Και δεν μπορώ να φανταστώ ότι περάσει αυτά που βλέπω στην τηλεόραση» είπε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο σχολίασε όσα εκτυλίχθηκαν στο αμερικανικό Καπιτώλιο, καθώς λίγες ώρες μετά την εισβολή των υποστηρικτών του Ντόναλντ Τραμπ κλήθηκε να αγωνιστεί για του Μιλγουίκι Μπακς.
«Ως Γιάννης θέλω την αλλαγή. Ξέρω ότι η ομάδα μου κάνει το ίδιο. Όποτε βλέπουμε κάτι λάθος, θα μιλάμε. Το ΝΒΑ και οι Μπακς μας δίνουν αυτή την πλατφόρμα για να μιλήσουμε για ό,τι μας ενοχλεί» είπε αρχικά και συνέχισε:
«Όταν σταματήσω το μπάσκετ, το παιδί μου θα μεγαλώσει στις ΗΠΑ και το παιδί μου είναι μαύρο. Και δεν μπορώ να φανταστώ ότι περάσει αυτά που βλέπω στην τηλεόραση. Αν όσο ζω και αναπνέω μπορώ να κάνω κάτι για να το αλλάξω, έστω σε ποσοστό 5%, θα το κάνω».
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




