Κύπελλο Ελλάδας: Χωρίς κόσμο ο τελικός - 100 άτομα στο ΟΑΚΑ, 11 από κάθε ομάδα
Με αυστηρό υγειονομικό πρωτόκολλο και παρουσία μόλις 100 ατόμων στις εξέδρες θα γίνει ο τελικός στο ΟΑΚΑ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οριστικά χωρίς κόσμο και με πολύ αυστηρό υγειονομικό πρωτόκολλο θα διεξαχθεί ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ στις 22 Μαΐου στο ΟΑΚΑ όπως αποφάσισε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Ολυμπιακό Στάδιο θα είναι ουσιαστικά άδειο καθώς στις εξέδρες δεν θα βρίσκονται περισσότερα από 100 άτομα.
Οπως προκύπτει, θα εφαρμοστεί το πρωτόκολλο του περσινού τελικού ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ που διεξήχθη στον Βόλο. Εκτός από τις αποστολές των ομάδων, οι δύο ΠΑΕ θα έχουν στη διάθεσή τους από μόλις 11 προσκλήσεις, ενώ 40 θα είναι τα άτομα που θα προέρχονται από την ΕΠΟ συμπεριλαμβανομένων και των 17 μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής. Τις επόμενες ημέρες θα ξεκαθαρίσει οριστικά αν θα έχουν δικαίωμα εισόδου και οι πρόεδροι των 55 ποδοσφαιρικών Ενώσεων της χώρας.
Διαβάστε επίσης: Στις 21.00 ο τελικός μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




