Formula 1: Γκραν πρι παρωδία στο Βέλγιο - Νικητής ο Φερστάπεν έπειτα από... 2 γύρους
Μια... ταλαιπωρία 4 ωρών ήταν το ιστορικό γκραν πρι του Σπα που λόγω βροχής και FIA μετετράπη σε φιάσκο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Όσο νερό έπεσε στην πίστα του Σπα άλλο τόσο τα θαλάσσωσαν οι διοργανωτές της FIA. Ένα απ' τα καλύτερα γκραν πρι στο καλεντάρι της Formula 1 μετατράπηκε σε παρωδία. Το ιστορικό σιρκουί του Βελγίου ήταν σκέτη ταλαιπωρία καθώς λόγω της έντονης βροχόπτωσης, των παλινωδιών των διοργανωτών και της έλλειψης αποφασιστικότητας, ο... αγώνας κράτησε περίπου τέσσερις ώρες (!) κατά τη διάρκεια των οποίων οι οδηγοί έκαναν όλους κι όλους τέσσερις γύρους. Δύο αναγνωριστικούς στην αρχή, κι άλλους δύο, τρεις ώρες αργότερα (!), και με το αυτοκίνητο ασφαλείας να προηγείται, μόνο και μόνο για να πραγματοποιηθεί το τυπικό σκέλος που θέλει τους πιλότους να κάνουν τουλάχιστον δύο γύρους στην πίστα προκειμένου να θεωρηθεί ότι τελέστηκε το γκραν πρι.
Κι αφού ολοκληρώθηκε το φιάσκο, η FIA αποφάσισε να βαθμολογήσει τους οδηγούς με τους μισούς βαθμούς που θα έπαιρναν αν ολοκλήρωναν το 75% του αγώνα. Βαθμολογήθηκαν ουσιαστικά με βάση τη θέση τους στις κατατακτήριες δοκιμές, με εξαίρεση τον Σέρχιο Πέρεθ, ο οποίος... κατόρθωσε να διαλύσει το μονοθέσιό του στον πρώτο δοκιμαστικό γύρο κι ως εκ τούτου δεν βαθμολογήθηκε. Ο Μαξ Φερστάπεν, ως poleman κι αφού κρατήθηκε στην πίστα, έλαβε 12,5 βαθμούς (τους μισούς από τους 25 που παίρνει ο νικητής) και ακολούθως έλαβαν 9 ο Ράσελ, 7,5 ο Χάμιλτον, 6 ο Ρικιάρντο, 5 ο Φέτελ, 4 ο Γκασλί, 3 ο Οκόν, 2 ο Λεκλέρκ, 1 ο Λατίφι και 0,5 ο Σάινθ!
Ο Φερστάπεν υπό αυτές τις συνθήκες μείωσε τη διαφορά από τον προπορευόμενο στη γενική βαθμολογία Χάμιλτον στους τρεις βαθμούς (202,5 ο Χάμιλτον, 199,5 ο Φερστάπεν) και η Red Bull στους επτά από τη Mercedes (310,5 αντί 303,5) στη βαθμολογία των κατασκευαστών.
Η αλήθεια είναι πως η βροχή ήταν καταρρακτώδης και οι συνθήκες στην πίστα ήταν κακές καθώς υπήρχε αρκετό νερό αλλά και ελάχιστη ορατότητα. Ο γύρος σχηματισμού ξεκίνησε με καθυστέρηση 25 λεπτών (στις 16.25 ώρα Ελλάδας) λόγω της έντονης βροχόπτωσης. Οι οδηγοί έκαναν δύο γύρους πίσω από το όχημα ασφαλείας, στους οποίους διαπίστωσαν ότι η ορατότητα ήταν μηδαμινή. Τα μονοθέσια επέστρεψαν στη γραμμή των πιτς, όπου περίμεναν για τρεις ώρες μέχρι να αποφασιστεί ότι θα ξαναμπούν στην πίστα. Αυτό συνέβη και πάλι με το όχημα ασφαλείας να κινείται μπροστά. Κι αφού συμπληρώθηκαν δύο γύροι, οι αγωνοδίκες σήκωσαν κόκκινη σημαία διακόπτοντας τον αγώνα. Κάτι που θα έπρεπε να έχουν κάνει εξαρχής...
Στο μεσοδιάστημα, τι να έκαναν και οι πιλότοι, το έριξαν στον... ύπνο.
Άλλοι έπαιξαν ποδόσφαιρο όπως ο Φέτελ με τον Μαζέπιν και η Haas με την Aston Martin με σκορ 8-6!
Κι άλλοι έκαναν... εξέδρα όπως ο Ρικιάρντο που έφυγε απ' τα πιτς και προσπάθησε να πείσει τους θεατές να κάνουν... κύμα!
Στο μεταξύ, στον τηλεοπτικό γερανό υπήρχε ένας... κακομοίρης καμεραμάν, ο οποίος επί 5 ώρες βρεχόταν για το τίποτα!
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr