Formula 1: Θετικός στον κορονοϊό ο Κίμι Ραϊκόνεν - Χάνει τον αγώνα με την Ολλανδία
O Ραϊκόνεν βρίσκεται σε καραντίνα στο ξενοδοχείο του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικός στον κορονοϊό είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν λίγες λίγες ώρες πριν απ' τις τρίτες ελεύθερες δοκιμές για το GP της Ολλανδίας. Ειδικότερα, ο πιλότος της Formula 1 δεν έχει εκδηλώσει κάποιο σύμπτωμα, ενώ βρίσκεται σε καραντίνα στο ξενοδοχείο του.
Χάνει τον αγώνα
Αυτό σημαίνει πως θα χάσει τον αγώνα στην Ολλανδία. Ως εκ τούτου, η Alfa Romeo ανακοίνωσε πως αντικαταστάτης του θα είναι ο τρίτος οδηγός της ομάδας ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα.
Ο Πολωνός θα συμμετάσχει σε αγώνα για πρώτη φορά μετά το 2019, όταν εκείνη τη σεζόν βρισκόταν στη Williams.
Αυξήσεις - φωτιά στις τιμές: 1 στα 3 νοικοκυριά κινδυνεύει με φτωχοποίηση
Πλάι στον Μίκη: Με όπλο τους τη μουσική, 4 Έλληνες που κατέκτησαν τον κόσμο
Κορονοϊός - Ευαγγελισμός: Νέο περιστατικό ασθενούς που αρνήθηκε διασωλήνωση
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




