Κρούσμα κορονοϊού στον Παναθηναϊκό δύο μέρες πριν απ' το ντέρμπι με Ολυμπιακό στη Euroleague
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λίγα 24ωρα πριν από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην Euroleague (23/12, 21.00), η ΚΑΕ Παναθηναϊκός γνωστοποίησε ότι ανιχνεύτηκε ένα κρούσμα κορονοϊού στις τάξεις της ομάδας.
Από τον καθιερωμένο έλεγχο με τα τεστ για για Covid-19 βρέθηκε ένα θετικό δείγμα. Σύμφωνα με πληροφορίες το κρούσμα δεν αφορά παίκτη της ομάδας αλλά ένα μέλος της ομάδας. Υπάρχει όμως ανησυχία για τυχόν διασπορά του ιού, γι' αυτό και άπαντες περιμένουν με αγωνία τα επαναληπτικά τεστ.
Η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού
Αναλυτικά η ενημέρωση της «πράσινης» ΚΑΕ αναφέρει τα εξής: «Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει ότι ένα μέλος της ομάδας μας διεγνώσθη θετικό στoν COVID-19, έπειτα από τον τακτικό έλεγχο που διενεργήθηκε. Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρούσματος. Σε όλα τα μέλη της ομάδας μας διενεργήθηκε νέος μοριακός έλεγχος και αναμένονται τα αποτελέσματα».
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





