Τρίτο κρούσμα κορονοϊού στην ΑΕΚ παραμονές του αγώνα με τον Ατρόμητο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρίτο κρούσμα κορονοϊού προέκυψε στην ΑΕΚ. Ο νέος έλεγχος για Covid-19 μετά την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ για το Κύπελλο Ελλάδας στην Τούμπα, έβγαλε θετικό ακόμη έναν ποδοσφαιριστή της Ένωσης, ο οποίος θα απουσιάσει το κυριακάτικο (23/1) παιχνίδι με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι. Ο παίκτης παρουσίασε συμπτώματα κι άμεσα υποβλήθηκε σε τεστ που έδειξε ότι έχει νοσήσει. Ήδη βρίσκεται σε καραντίνα, όπως συνέβη και με τους άλλους δύο παίκτες της ομάδας που βρέθηκαν θετικοί πριν από το ματς με τον ΠΑΟΚ.
Την Παρασκευή (21/01) θα γίνει στους παίκτες, στο προπονητικό τιμ και στα μέλη της ποδοσφαιρικής ομάδας προγραμματισμένος μοριακός έλεγχος προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει διασπορά ή αν ο κορονοϊός περιορίστηκε στα τρία άτομα.
Πάντως το πρόβλημα αυτό ήρθε να προσταθεί στα ήδη υπάρχοντα καθώς Άμραμπατ, Αραούχο, Σάκχοφ και Λάτσι συνέχισαν τα ατομικά τους προγράμματα. Αντιθέτως, στο 100% βρίσκεται πλέον ο Τσίτσαν Στάνκοβιτς ο οποίος αναμένεται να επιστρέψει στο τέρμα της ΑΕΚ μετά από 1,5 μήνα.
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




