Έχασε την ευκαιρία για τελικό στην Ντόχα η Μαρία Σάκκαρη - Ηττήθηκε και αποκλείστηκε απ' τη Σβιόντεκ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αν και είχε τις ευκαιρίες της σε κάθε ένα από τα δύο σετ, η Μαρία Σάκκαρη γνώρισε ήττα - αποκλεισμό στο Qatar Open από την Ίγκα Σβιόντεκ (2-0) και έχασε την ευκαιρία για τη συμμετοχή σε έναν τελικό και τη διεκδίκηση ενός τροπαίου.
Η νικήτρια του Roland Garros το 2020 και νούμερο 8 στον κόσμο, έβαλε δύσκολα στη Σάκκαρη που στο ξεκίνημα έκανε μπρέικ στο 1-2 και έφτασε να προηγείται με 1-3. Εν τέλει όμως έχασε τα 5 από τα επόμενα 6 games, με αποτέλεσμα το εις βάρος της 0-1 μετά από 50 λεπτά αγώνα.
Το δεύτερο σετ ήταν «επανάληψη» του πρώτου, με τη Σάκκαρη να κάνει εκ νέου break νωρίς, και να σημειώνει και δεύτερο αφού μεσολάβησε όμως μπρέικ της Σβιόντεκ. Ωστόσο, και πάλι παρά το 3-2 υπέρ της, δεν κατάφερε να πάρει άλλο game, με αποτέλεσμα να γνωρίσει την ήττα-αποκλεισμό από τον τελικό του Qatar Open μετά από 1 ώρα και 29 λεπτά αγώνα με 6-4, 6-3.
Happy tears 🥲
— wta (@WTA) February 25, 2022
🇵🇱 @iga_swiatek defeats Sakkari for the first time to advance to the Doha final!#QatarTennis pic.twitter.com/iLmYi8uaeN
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




