ΠΑΟΚ: Αίτημα για αναβολή στο ντέρμπι της Τούμπας με Ολυμπιακό λόγω Ευρώπης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο ΠΑΟΚ κάνει χρήση της πρόβλεψης του ΚΑΠ και ζητεί αναβολή του παιχνιδιού της 4ης αγωνιστικής των πλέι οφ με αντίπαλο τον Ολυμπιακό στην Τούμπα λόγω Ευρώπης.
Μετά το ματς της Λεωφόρου για την 3η αγωνιστική, ο Δικέφαλος ρίχνεται στη «μάχη» της Ευρώπης καθώς αντιμετωπίζει στις 7 Απριλίου τη Μαρσέιγ στο Βελοντρόμ για τους «8» του Europa Conference League. Μάλιστα, μία εβδομάδα αργότερα έχει οριστεί η ρεβάνς στο γήπεδο της Τούμπας που θα κρίνει το εισιτήριο της πρόκρισης. Όπως γίνεται αντιληπτό, πρόκειται για μία σπουδαία εβδομάδα για τους Θεσσαλονικείς που γράφουν ιστορία στα Κύπελα Ευρώπης με την παρουσία τους στην οχτάδα. Στο ενδιάμεσο, στις 9 και 10 Απριλίου είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί η 4η αγωνιστική των πλέι οφ, με τον ΠΑΟΚ να υποδέχεται τον Ολυμπιακό στο γήπεδο της Τούμπας.
Ο ΚΑΠ, σύμφωνα με το άρθρο 4α, δίνει στους Θεσσαλονικείς το δικαίωμα να αιτηθούν αναβολή αγώνα, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως: «Είναι υποχρεωτική για τη διοργανώτρια αρχή ύστερα από έγγραφο αίτημα η αναβολή του αγώνα πρωταθλήματος ή Κυπέλλου που ζητείται από ομάδα: α) η οποία μετέχει σε προημιτελική, ημιτελική ή τελική φάση διασυλλογικής διοργάνωσης της UEFA»...
Ο ΠΑΟΚ έκανε χρήση της πρόβλεψης και του δικαιώματος που του δίνει ο ΚΑΠ και πλέον απομένει η τυπική έγκριση προκειμένου να αναβληθεί το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και να αφοσιωθεί στην Ευρώπη!
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




