«Τέλος» ο Αλβέρτης από τον ΠΑΟ μετά από 32 χρόνια
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό αποτελεί και ο Φραγκίσκος Αλβέρτης, με τον πρώην General Manager του «τριφυλλιού» να ανακοινώνει την απόφασή του να αποχωρήσει από τους «πράσινους».
Ο Αλβέρτης ήταν ο μοναδικός από την προηγούμενη διοίκηση στον οποίο είχε προταθεί να παραμείνει στον Παναθηναϊκό από άλλο πόστο, εκτελώντας χρέη Γενικού Αρχηγού, με τον «Φράγκι» ωστόσο να αρνείται τον νέο ρόλο με αποτέλεσμα να μένει εκτός της ομάδας, για πρώτη φορά, μετά από 32 χρόνια, τα 19 εξ αυτών ως παίκτης.
«Μόνο περηφάνια τιμή και αγάπη για την ομάδα. Οι λόγοι της αποχώρησής μου είναι καθαρά προσωπικοί», τόνισε σε δήλωσή του ο Αλβέρτης, που πλέον μετά τους Δημήτρη Διαμαντίδη, Τάκης Τριαντόπουλο και Νίκο Παππά αποτελεί κι εκείνος παρελθόν από το «τριφύλλι».
Μάλιστα ο Αλβέρτης βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης (13/4) στο ΟΑΚΑ, όπου μαζί με τον Διαμαντίδη χαιρέτησαν τους παίκτες και τους πρώην συνεργάτες τους.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




