Ολυμπιακός: Έφτασε στην Τούμπα η αποστολή με επικεφαλής τον Βαγγέλη Μαρινάκη
Εφτασε στην Τούμπα η αποστολή του Ολυμπιακού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με τον Βαγγέλη Μαρινάκη να κατεβαίνει πρώτος από το πούλμαν, έφτασε στο γήπεδο της Τούμπας η αποστολή του Ολυμπιακού στις 17:50.
Ο διοικητικός ηγέτης των «ερυθρόλευκων», έβαλε μπροστά τον αρχηγό της ομάδας, Κώστα Φορτούνη να περάσει πρώτος την πόρτα των αποδυτηρίων και στη συνέχεια τον ακολούθησε, μπαίνοντας μέσα με την υπόλοιπη αποστολή.
Τα μέτρα ασφαλείας ήταν δρακόντεια και οι αστυνομικοί δεν επέτρεψαν στους οπαδούς του ΠΑΟΚ, που βρίσκονταν πέριξ του χώρου των αποδυτηρίων να πλησιάσουν. Ωστόσο, δεν υπήρξε και πρόθεση από τον κόσμο να δημιουργηθεί το παραμικρό, καθώς δεν υπήρξε η παραμικρή «εστία» έντασης και η άφιξη του Ολυμπιακού εξελίχθηκε ομαλά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με την αποστολή, δεν ταξίδεψε ο Σάββας Θεοδωρίδης.
Νωρίτερα, 10-15 οπαδοί του Ολυμπιακού βρέθηκαν απ΄ έξω από το ξενοδοχείο που κατέλυσε η αποστολή της ομάδας και «ντόπαραν» τους παίκτες ενόψει του μεγάλου ντέρμπι της Τούμπας.
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




