Κύπελλο Ελλάδας: Τι υποστήριξε στην απολογία του ο Ολυμπιακός
Τιμωρία με βάση τον κανονισμό κυπέλλου της ΕΟΚ και όχι με βάση το άρθρο που κλήθηκε ζήτησε ο Ολυμπιακός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ολοκληρώθηκε η απολογία του Ολυμπιακού στον αθλητικό δικαστή του ΕΣΑΚΕ, για την αποχώρηση της ομάδας στο ημίχρονο του ημιτελικού κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό και το αργότερο μέχρι αύριο το μεσημέρι θα έχει γίνει γνωστή η απόφαση.
Οι «ερυθρόλευκοι» που εκπροσωπήθηκαν από τους νομικούς τους και τον μάνατζερ της ομάδας Χρήστο Μπαφέ, υποστήριξαν ότι κατόπιν πολλών ενεργειών που έχουν κάνει για αλλαγές στην διαιτησία του μπάσκετ και αφού δεν είδαν αποτέλεσμα, αποχώρησαν για να μην υπάρξει βία από τις αντιδράσεις τους στον εν λόγω αγώνα.
Αυτό που ζήτησαν ήταν να τιμωρηθούν με βάση τον κανονισμό της ΕΟΚ που προβλέπει αφαίρεση ενός ή δύο βαθμών, και όχι με το άρθρο 18 του ΕΣΑΚΕ με το οποίο κλήθηκαν, αφού αυτό αναφέρεται μόνο σε αγώνες πρωταθλήματος.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




