Επεισόδια στα Γιάννενα και διακοπή στο παιχνίδι του ΠΑΣ με τον Ολυμπιακό!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Δεν άρχισε καλά η Super League καθώς στο παιχνίδι του ΠΑΣ Γιάννινα με τον Ολυμπιακό υπήρξε ένταση και σημειώθηκαν επεισόδια με αποτέλεσμα να διακοπεί προσωρινά η αναμέτρηση...
Το κακό... απόγευμα φάνηκε από νωρίς καθώς λίγη ώρα πριν από τη σέντρα υπήρξε η πρώτη στιγμή έντασης, όταν οπαδοί των Ερυθρόλευκων βγήκαν απ' τη θύρα των φιλοξενούμενων και προσπάθησαν να πάρουν πανό των γηπεδούχων. Αυτό προκάλεσε έντονο εκνευρισμό στην εξέδρα των φίλων του ΠΑΣ Γιάννινα, που επίσης κατέβηκαν στον αγωνιστικό χώρο. Ακολούθησε παρέμβαση της αστυνομίας και νέα ένταση. Η χρήση χημικών φάνηκε να ηρεμεί τα πνεύματα.
Ωστόσο με την έναρξη του ματς οι οπαδοί του ΠΑΣ Γιάννινα εκτόξευσαν πολλά καπνογόνα προκαλώντας τη διακοπή του ματς τρεις φορές στο πρώτο δεκάλεπτο! Και λίγο αργότερα στο 15' η ένταση κορυφώθηκε ξανά καθώς υπήρξαν συγκρούσεις και με τις αστυνομικές δυνάμεις. Ο διαιτητής Κουμπαράκης βλέποντας την κατάσταση να έχει ξεφύγει, διέκοψε προσωρινά το ματς στέλνοντας τις ομάδες στα αποδυτήρια.
Τελικά η κατάσταση εκτονώθηκε και το ματς άρχισε και πάλι μετά από διακοπή 21 λεπτών.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




