ΑΕΚ - Παναθηναϊκός: Ένταση και δακρυγόνα έξω απ' την OPAP Arena δύο ώρες πριν από τη σέντρα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένταση επικράτησε έξω απ' την OPAP Arena περίπου δύο ώρες πριν από τη σέντρα του ντέρμπι της Super League μεταξύ ΑΕΚ και Παναθηναϊκού. Από τις 17.25 έως τις 17.50 ο έλεγχος χάθηκε και οι αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση δακρυγόνων προκειμένου να απομακρύνουν οπαδούς που έριχναν εναντίον τους μπουκάλια κι άλλα αντικείμενα. Παράλληλα, είχε συγκεντρωθεί αρκετός κόσμος έξω απ' το γήπεδο, κοντά στο σημείο όπου θα έφτανε η αποστολή του Παναθηναϊκού, γεγονός που θα έκανε πιο δύσκολη την πρόσβαση των Πρασίνων στην Αγιά-Σοφιά.
Δεδομένου ότι αρκετός κόσμος είχε συρρεύσει στο γήπεδο από νωρίς αλλά και στις γύρω περιοχές όπου υπάρχουν καφετέριες και εστιατόρια, για περίπου ένα μισάωρο επικράτησε πανικός με τους φιλάθλους να απομακρύνονται και να κινούνται προς τη Λεωφόρο Δεκελείας...
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




