Μαρινάκης: Σήμερα μαχαιρωθήκαμε-Έπρεπε να ήμασταν δέκα φορές ατσάλι
Στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού μετά τον αποκλεισμό από τον ημιτελικό Κυπέλλου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λίγη ώρα μετά την ήττα και τον αποκλεισμό από τους "4" του Κυπέλλου, αντιπροσωπεία των οργανωμένων του Ολυμπιακού ζήτησε να μπει στα αποδυτήρια των "ερυθρόλευκων" για να μιλήσει στους παίκτες.
Οι οπαδοί αφού τους εξέφρασαν την αγανάκτηση και την απογοήτευσή τους για τον αποκλεισμό - σοκ από τη Λαμία αποχώρησαν.
Λίγο μετά στα αποδυτήρια μπήκε και ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ, Βαγγέλης Μαρινάκης, ο οποίος ανέφερε στους παίκτες τα εξής: «Κόντρα στον ασύμμετρο πόλεμο που δεχόμαστε όλη τη χρονιά, και το ξέρουμε, έπρεπε να ήμασταν ατσάλι και δεν ήμασταν. Σε αυτά τα ματς, μπαίνεις και προκρίνεσαι. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο. Διοίκηση και κόσμος νιώθουμε ντροπή. Έπρεπε να ήμασταν δέκα φορές ατσάλι. Δεν συνάδει με την ιστορία μας αυτός ο αποκλεισμός. Κόντρα στον λυσσαλέο πόλεμο που δεχόμαστε, δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Δεν χωράει καμία κουβέντα. Είναι ντροπή για τον σύλλογο. Σήμερα μαχαιρωθήκαμε. Ξέρετε ότι η διοίκηση έχει στηρίξει την ομάδα με κάθε τρόπο».
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




