Premier League: Η Λίβερπουλ πήρε το ντέρμπι με την Έβερτον κι έβαλε τέλος στο αρνητικό σερί
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Λίβερπουλ κυριάρχησε στο ντέρμπι του Μέρσεσαϊντ της Έβερτον και μπορεί να ελπίζει για ένα καλύτερο μέλλον στην Premier League. Οι Κόκκινοι που εδώ και μήνες προβληματίζουν με τις εμφανίσεις τους (στα τελευταία επτά ματς είχαν μόλις μια νίκη), απέναντι στη συμπολίτισσα και μεγάλη αντίπαλο Έβερτον πραγματοποίησαν ένα εξαιρετικό ματς επικρατώντας 2-0.
Ο Σαλάχ έβαλε τέλος στην αφλογιστία πέντε σερί αγώνων σκοράροντας στο 36' και ο Χάκπο διαμόρφωσε το τελικό 2-0 στο 49' σκοράροντας για πρώτη φορά με τη φανέλα των Ρεντς. Η Λίβερπουλ βρίσκεται ακόμα στην ένατη θέση της βαθμολογίας αλλά απέχει επτά βαθμούς απ' την πέμπτη Τότεναμ η οποία έχει δύο ματς περισσότερα.
Το θετικό για την ομάδα του Γιούργκεν Κλοπ είναι εκτός της νίκης, η επιστροφή στη δράση των Ζότα και Φιρμίνο έπειτα από μήνες απουσίας λόγω τραυματισμού, αλλά και η σπουδαία εμφάνιση του 18χρονου χαφ Στέφαν Μπαΐτσετιτς, ο οποίος αναδείχθηκε MVP της αναμέτρησης!
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





