Τελικός Κυπέλλου - Αλμέιδα: «Όταν θες να γράψεις ιστορία πρέπει να υποφέρεις - Μπράβο σε όλους»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο τεχνικός της ΑΕΚ Ματίας Αλμέιδα, μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας απέναντι στον ΠΑΟΚ στάθηκε στο γεγονό ότι η ομάδα του υπέφερε για να καταφέρει να πετύχει τους στόχους της.
«Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να παίξουμε με δέκα παίκτες (γέλια). Ήθελα να έχουμε ένα παιχνίδι 11 εναντίον 11. Όταν χρειάζεται να γράψεις ιστορία πάντα χρειάζεται υποφέρεις» είπε ο Αργεντινός και πρόσθεσε: «Όταν ήρθα είπα τι επιθυμούσα να πετύχουμε. Αυτό που είχα ευχηθεί βγήκε, νιώθω χαρούμενος που όλοι, όχι μόνο εγώ, έβαλαν το λιθαράκι τους για να το πετύχουμε. Αυτό που είχα πει στους παίκτες είναι ότι εξήντα ποδοσφαιριστές έβαλαν το όνομά τους στην ιστορία της ΑΕΚ και τους ζήτησα να βάλουν και το δικό τους όνομα στην ιστορία της ΑΕΚ. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι προπονητής στην ΑΕΚ. Το διασκεδάζουν όλοι οι φίλαθλοι της ΑΕΚ. Ευχαριστώ την ΑΕΚ για όλα όσα πετύχαμε και είμαστε μια οικογένεια όλοι μαζί».
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





