Αρης: Στην ΚΕΔ η επιστολή για εξαίρεση του Σιδηρόπουλου
Η ΠΑΕ Αρης ζητάει να μην οριστεί ποτέ στο μέλλον σε αγώνες της ο διεθνής διαιτητής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στα γραφεία της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας βρίσκεται η επιστολή της ΠΑΕ Αρης, η οποία καταθέτει αίτημα διά παντός εξαίρεσης του διεθνή διαιτητή Τάσου Σιδηρόπουλου, από τους αγώνες της.
Οι επιτελείς του Αρη, είχαν προαναγγείλει την κίνησή τους, λίγες μόνο ώρες μετά τη λήξη του αγώνα με τον Ολυμπιακό στο «Γ.Καραϊσκάκης», με αφορμή την απόφαση του Σιδηρόπουλου να μην αποβάλλει τον Βραζιλιάνο Γκιλιέρμε για χτύπημα με σκαριά στον Σιώπη και το πάνε ένα βήμα παραπέρα, καθώς δεν θέλουν ποτέ ξανά τον διαιτητή από την Ενωση Δωδεκανήσου, θεωρώντας ότι μεροληπτεί σε βάρος τους.
Ο Αρης είχε διαμαρτυρηθεί ξανά μέσα στη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου. Ο Θόδωρος Καρυπίδης είχε συναντηθεί με τον Πορτογάλο επικεφαλής της διαιτησίας Μέλο Περέιρα και είχε ζητήσει τον ορισμό ξένων διαιτητών σε όλα τα ντέρμπι, αίτημα όμως που δεν έγινε αποδεκτό.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





