Ξιφασκία: Χάλκινο μετάλλιο για τη Δώρα Γκουντούρα στο Ευρωπαϊκό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Δώρα Γκουντούρα κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στη σπάθη στο Ευρωπαϊκό που διεξάγεται στο Πλόβντιβ της Βουλγαρίας.
Με πέντε νίκες και μία ήττα στους ομίλους, η Ελληνίδα ξιφομάχος προκρίθηκε στο κυρίως ταμπλό. Πέρασε με μπάι στο ταμπλό των «64» και στις «32» νίκησε με 15-12 τη Βελγίδα Γιολίν Κορτίν. Στις «16» νίκησε με 15-14 τη Μαλγκορζάτα Κόζατσουκ από την Πολωνία, ενώ στα προημιτελικά η Γκουντούρα ξεπέρασε το εμπόδιο της Βουλγάρας Γιοάνα Ιλίεβα με 15-13 εξασφαλίζοντας το μετάλλιο. Όμως, στα ημιτελικά, η Γαλλίδα Μανόν Απετί Μπρουνέ νίκησε με 15-14 την Ελληνίδα πρωταθλήτρια, η οποία έχασε την ευκαιρία να δώσει μάχη για το χρυσό. Πρόκειται για το πρώτο μετάλλιο της Ελληνίδας ξιφομάχου σε ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.
Η Δέσποινα Γεωργιάδου, επίσης στη σπάθη, είχε μια σχετικά καλή παρουσία στους ομίλους, με τέσσερις νίκες σε έξι αγώνες και πέρασε στη φάση των 32. Εκεί έπεσε πάνω στην Ουγγαρέζα Πουστάι και τελικά λύγισε με 15-9 και πήρε την 23η θέση στη διοργάνωση. Η Μαρίνα Παϊζη με 5 ήττες στους ομίλους κατέλαβε την 49η θέση.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




