Η Μαρία Σάκκαρη πανηγύρισε με μπλε καρδιά την αυτοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Μαρία Σάκκαρη πανηγύρισε την αυτοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές με μια ανάρτηση στο Instagram. Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια έκανε repost το μήνυμα της νίκης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη συνοδεύοντάς το με μια γαλάζια καρδιά!
Η Σάκκαρη άλλωστε είναι στενά συνδεδεμένη με την οικογένεια Μητσοτάκη καθώς δεν έχει κρύψει ότι διατηρεί στενή σχέση με τον γιο του πρωθυπουργού Κωνσταντίνο Μητσοτάκη. Το ειδύλλιό τους αποκαλύφθηκε στο Roland Garros του 2021, οπότε ο Μητσοτάκης junior βρέθηκε στο box της Σάκκαρη.
«Έχει παίξει τόσο σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία μου, έχει κάνει τόσο καλό σε εμένα ως άνθρωπο. Δεν θα ήθελα να πάρω πίσω τίποτα από αυτά που έχω χάσει, ας πούμε και να χάσω τον Κωνσταντίνο. Προτιμώ να χάσω θαυμαστές, παρά να μην έχω τον Κωνσταντίνο στη ζωή μου», δήλωσε προ καιρού για τη σχέση της με τον γιο του πρωθυπουργού.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





