Η Ντνίπρο ετοιμάζει επίσημη διαμαρτυρία στην UEFA για τη δηλητηρίαση των παικτών της
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επίσημη διαμαρτυρία προς την UEFA ετοιμάζεται να καταθέσει η Ντνίπρο λόγω της τροφικής δηλητηρίασης που υπέστησαν 15 μέλη της ουκρανικής αποστολής κατά την παραμονή της ομάδας στην Αθήνα για την αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό για τα προκριματικά του Champions League.
Σύμφωνα με το κανάλι TaToTake στο Telegram, η ουκρανική ομάδα σκοπεύει να προχωρήσει σε διαμαρτυρία στην UEFA. Το συγκεκριμένο κανάλι ενημέρωσε πως «η Ντνίπρο θα διαμαρτυρηθεί για ακατάλληλη προετοιμασία για τον αγώνα, για κάκιστη οργάνωση από την πλευρά της γηπεδούχου ομάδας και για τη μαζική δηλητηρίαση των παικτών της. Η Ντνίπρο κατανάλωσε νερό και φρούτα που είχαν ετοιμάσει οι γηπεδούχοι στα αποδυτήρια, με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια της νύχτας η μισή ομάδα να αισθανθεί συμπτώματα δηλητηρίασης. Κάποιοι από τους παίκτες έχουν αναρρώσει, όμως κάποιοι από τους βασικούς θα χάσουν τον αποψινό αγώνα».
Απ' τον Παναθηναϊκό τόνισαν απ' την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το θέμα, πως δεν έχουν καμία σχέση με τη δηλητηρίαση που υπέστησαν οι Ουκρανοί, κάτι που επεσήμαναν και στη σύσκεψη με την UEFA το μεσημέρι του αγώνα.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





