Μάβραϊ: «Εφυγα από τον Αρη, επειδή δεν υπήρχε τζαμί να προσεύχομαι»
Ο αρχηγός της εθνικής Αλβανίας μίλησε στην πατρίδα του για τους λόγους που αποχώρησε από τον Αρη και το ελληνικό πρωτάθλημα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο πρώην κεντρικός αμυντικός του Αρη, Μέρτζιμ Μάβραϊ, παραχώρησε συνέντευξη στο Αλβανικό κανάλι «Telesport» και εξήγησε ότι αποχώρησε από τον Αρη και το ελληνικό πρωτάθλημα τον Ιανουάριο, επειδή δεν υπήρχε τζαμί στη Θεσσαλονίκη για να προσεύχεται.
«Από την Ελλάδα, έφυγα πολύ γρήγορα και ο κύριος λόγος ήταν ότι δεν υπήρχε τζαμί να προσευχηθώ. Το λέω με απόλυτη ειλικρίνεια, γιατί η ζωή ενός ποδοσφαιριστή δεν είναι μόνο το παιχνίδι στο γήπεδο. Υπάρχουν πολλές άλλες ώρες που ο άνθρωπος περνάει στην ιδιωτική ζωή του και εμένα μου έλειπε το τζαμί. Με χαλαρώνει, είναι η συνήθειά μου. Δεν πήγα για μικρό χρονικό διάστημα εκεί και δεν είχα την πρόθεση να πηγαίνω καθημερινά στην παραλία, είχα τους δικούς μου στόχους. Ολα αυτά δεν συμβάδιζαν με αυτά που ήθελα. Δεν έφυγα μετανιωμένος ή παρεξηγημένος. Ο προπονητής ήταν απρόθυμος και είπα πως ή θα φύγω ή θα σταματήσω το ποδόσφαιρο. Δεν είχα άλλη επιλογή».
Αυτά σχολίασε ο αρχηγός της εθνικής Αλβανίας που, πλέον, αγωνίζεται στη δεύτερη κατηγορία της Γερμανίας με τα χρώματα της Ινγκολσταντ.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




