4ο 3Χ3 HOPE STREETBALL: Το Σύνταγμα έγινε... παρκέ σε μια διαφήμιση του μπάσκετ με αμαξίδιο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η πλατεία Συντάγματος μετατράπηκε σε γήπεδο μπάσκετ καθώς η Ομοσπονδία Σωματείων Ελλήνων καλαθοσφαιριστών με αμαξίδιο διοργάνωσε το 4ο 3X3 Hope STREETBALL.
Πλήθος κόσμου βρέθηκε στο κέντρο της Αθήνας για να ενισχύσει την προσπάθεια των αθλητών ενώ το παρών μεταξύ άλλων έδωσαν και θρύλοι του ελληνικού μπάσκετ όπως οι Παναγιώτης Γιαννάκης, Παναγιώτης Φασούλας και Σοφοκλής Σχορτσιανίτης.
Το OPEN βρέθηκε εκεί καλύπτοντας τη διοργάνωση.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
Παναγιώτης Φασούλας: «Το μπάσκετ με αμαξίδιο πάρα πολύ γρήγορο, θεαματικό, πάρα πολύ δύσκολο επίσης και έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να το παρακολουθήσεις. Ο αθλητισμός είναι ένας ενιαίος. Ο ιδρώτας, η προσπάθεια και η δίψα για νίκη είναι ίδια για όλους είτε μπορούν να περπατήσουν είτε όχι».
Σοφοκλής Σχορτσιανίτης: «Είναι μεγάλη χαρά να βρίσκεσαι με αθλητές που παρά τις δυσκολίες συνεχίζουν να τιμούν το άθλημα. Θέλουν την υποστήριξή μας. Και η ΟΣΕΚΑ θέλει υποστήριξη».
Γιάννης Χαλδαίος: «Το τουρνουά ήταν δύο μέρες. Ήταν πολύ ωραίο αλλά και πολύ κουραστικό. Η προσέλευση του κόσμου ήταν πάρα πολύ και έγινε πολύ μεγάλη διαφήμιση του μπάσκετ με αμαξίδιο. Όσοι θέλουν μπορούν να έρθουν στην ΟΣΕΚΑ και εθελοντές και αθλητές με αναπηρία να μην μείνουν σπίτι και να έρθουν να ζήσουν με εμάς αυτές τις διοργανώσεις».
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




