Ολυμπιακός: Παρελθόν μετά από 12 χρόνια ο γιατρός Χρήστος Θέος λόγω... Μετροπόλιταν!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο Ολυμπιακός μετέβη στο Λονδίνο για το ματς με τη Γουέστ Χαμ δίχως των επί σειρά ετών γιατρό της ομάδας Χρήστο Θέο. Η ΠΑΕ αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία μαζί του μετά από 12 χρόνια λόγω της υπόθεσης Χουάνκαρ και του νοσοκομείου Μετροπόλιταν για το οποίο οι Πειραιώτες εξέδωσαν επιθετική ανακοίνωση.
Την είδηση αποκάλυψε η εφημερίδα «Φως» και δεν διαψεύστηκε απ' τον Ολυμπιακό. Ο Θέος βρισκόταν στον Ολυμπιακό από το 2011, έχοντας και σημαντική θέση στο νοσοκομείο Μετροπόλιταν, αλλά πλέον αποτελεί παρελθόν από το ιατρικό τιμ των Ερυθρόλευκων.
Μάλιστα, την αποστολή του Ολυμπιακού στο Λονδίνο ακολούθησε ο ορθοπαιδικός Ανδρέας Πισκοπάκης, ο οποίος στο παρελθόν έχει εργαστεί στον Ατρόμητο.
Σημειωτέον ότι ο Χρήστος Θέος μετέβη μαζί με τους γιατρούς του Παναθηναϊκού στο «Υγεία» όπου διακομίστηκε ο Χουανκάρ και έκτοτε δεν έχει κάνει καμία τοποθέτηση για το θέμα ενώ και ο Ολυμπιακός δεν τον κάλεσε στις εκδικάσεις της υπόθεσης προκειμένου να καταθέσει την άποψή του επί του θέματος...
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




