Αυτό είναι ο αθλητισμός: Στον χιονοπόλεμο αναμετρήθηκαν τα πιτσιρίκια του Άρη και του Ολυμπιακού
Υπέροχες εικόνες μετά την αναβολή της αναμέτρησης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Πανέμορφες εικόνες κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός λίγο μετά την αναβολή της αναμέτρησης ανάμεσα σε Άρη και Ολυμπιακό για το πρωτάθλημα της Super League K19 λόγω ισχυρής χιονόπτωσης στο Φίλυρο.
Οι νεαροί ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων αποφάσισαν να παίξουν, όχι με την «στρογγυλή θεά», αλλά με το χιόνι, βρίσκοντας έναν διαφορετικό και ταυτόχρονα όμορφο τρόπο να διασκεδάσουν και να δώσουν ένα μάθημα για το τι σημαίνει αθλητισμός.
Πιο συγκεκριμένα, μερίδα αθλητών το έριξε στον... χιονοπόλεμο και στη δημιουργία χιονανθρώπου, μιας και το χιόνι σκέπασε τον αγωνιστικό χώρο με τις εικόνες να είναι απολαυστικές και να προωθούν το fair play αλλά και το ότι ο αθλητισμός είναι γιορτή σε όλες τις μορφές του.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





