Ο Βέλιμιρ Ζάετς νέος πρόεδρος της Ντιναμό Ζάγκρεμπ!
Τρίτη θητεία του Ζάετς στην κροατική ομάδα σε διαφορετικό ρόλο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Λίγες ημέρες πριν από την κρίσιμη αναμέτρηση των 16 του Europa Conference League με τον ΠΑΟΚ, η Ντιναμό Ζάγκρεμπ ανέδειξε νέο πρόεδρο τον Βέλιμιρ Ζάετς.
Ο θρύλος της κροατικής ομάδας και του Παναθηναϊκού ήταν υποψήφιος στις προεδρικές εκλογές του συλλόγου και κέρδισε πανηγυρικά καθώς έλαβε 31 ψήφους από τα 52 μέλη της συνέλευσης που ήταν παρόντα. Ο 87χρονος αντίπαλός του και επί πολλά χρόνια πρόεδρος της Ντιναμό Μίρκο Μπάρισιτς έλαβε 19 ψήφους και αποχωρεί απ' τον προεδρικό θώκο.
Ο Ζάετς ετοιμάζεται για την τρίτη θητεία του σε διαφορετικό ρόλο στην Ντιναμό. Από το 1974 ως το 1984 αγωνίστηκε ως παίκτης, το 1998-99 και το 2010 διετέλεσε προπονητής και πλέον ετοιμάζεται για την πρώτη προεδρία του.
Ο Ζάετς έχει αφήσει το σημάδι του και στο ελληνικό ποδόσφαιρο έχοντας πανηγυρίσει τίτλους με τον Παναθηναϊκό τόσο ως παίκτης όσο και ως τεχνικός διευθυντής.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




