Νότιγχαμ Φόρεστ: Αφαίρεση βαθμών για οικονομικές παραβάσεις - Μπαίνει στη ζώνη υποβιβασμού
Πέφτει στην 18η θέση και βρίσκεται πλέον εντός της ζώνης του υποβιβασμού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Βαριά «καμπάνα» επιβάλλεται από την ανεξάρτητη Αρχή της Premier League στη Νότιγχαμ Φόρεστ. Η ομάδα του Βαγγέλη Μαρινάκη που έκανε μεταγραφές με το «τσουβάλι» από την στογμή που ανέβηκε στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου, τιμωρήθηκε με -4 βαθμούς, για παραβίαση των κανόνων κερδοφορίας και βιωσιμότητας της λίγκας.
Το παραπάνω έγινε καθώς από την στιγμή που ανέβηκε στην Premier League το καλοκαίρι του 2022, έκανε 43 μεταγραφές και υπερέβη το όριο απωλειών που για εκείνη ήταν τα 61 εκατομμύρια λίρες.
Πέφτει στη ζώνη υποβιβασμού η Νότιγχαμ Φόρεστ
Έτσι, παρά το πρόσφατο 1-1 με τη Λούτον το Σάββατο, η ανεξάρτητη επιτροπή έριξε στη ζώνη του υποβιβασμού την Φόρεστ στο -1 από την Λούτον.
Τέλος, η Νότιγχαμ Φόρεστ θα έχει την ευκαιρία να κάνει έφεση για την ποινή, με την απόφαση να πρέπει να έχει βγει μέχρι και τις 14 Απριλίου.
Η βαθμολογία της Premier League μετά την καμπάνα στη Νότιγχαμ

Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




