Οι φίλοι του ΠΑΟΚ έδωσαν ραντεβού τίτλου στα Τέμπη
«Θα συνοδεύσουμε του πρωταθλητές στην μεθυσμένη Θεσσαλονίκη» αναφέρει η ανακοίνωση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με ανακοίνωσή τους, οι οργανωμένοι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ γνωστοποίησαν την πρόθεσή τους να συκεντρωθούν το βράδυ της Κυριακής (14/4), στο χώρο του μνημείου για τους έξι αδικοχαμένους φίλους της ομάδας, στα Τέμπη, στις 10:00 το βράδυ (η αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τη Λάρισα ξεκινά στις 7:00) προκειμένου να υποδεχθούν την αποστολή του «Δικεφάλου του Βορρά». Στην ανακοίνωσή τους, αναφέρουν:
«Ενημερώνουμε ότι η υποδοχή των πρωταθλητών Ελλάδος θα πραγματοποιηθεί στις 14/4 και ώρα 22:00, στο χώρο του μνημείου των Τεμπών, μετά το θετικό και νικηφόρο αποτελέσματα στον αγώνα με την Λάρισα. Στο σημείο αυτό θα συναντηθούν οι οπαδοί από τον Νότο με τους οπαδούς από τον Βορρά και θα συνοδεύσουν τους για δεύτερη συνεχόμενη φορά πρωταθλητέςπρος την μεθυσμένη ασπρόμαυρη πρωταθλήτρια Θεσσαλονίκη».
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





