Basket League: Διαμαρτυρία του Παναθηναϊκού για τους κομμένους ρέφερι
Ο Μάνος Παπαδόπουλος έκανε λόγο για εκβιασμό που περνά χωρίς εμπόδια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εντονη διαμαρτυρία πραγματοποίησε ο Παναθηναϊκός κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της ΚΕΔ την Πέμπτη (11/4). Οι «πράσινοι», μέσω του Μάνου Παπαδόπουλου, εξέφρασαν τα παράπονά τους για το γεγονός ότι μένουν εκτός κληρωτίδας τρεις συγκεκριμένοι διαιτητές λόγω επιθυμίας του Ολυμπιακού, κάτι που φαίνεται ότι βρήκε σύμφωνες και τις υπόλοιπες ομάδες της Basket Leauge.
«Αν είναι έτσι, θα πούμε ότι δεν θέλουμε και εμείς κάποιους συγκεκριμένους διαιτητές και το πρωτάθλημα δεν θα συνεχιστεί ποτέ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Μάνος Παπαδόπουλος, ο οποίος έκανε λόγο και για εκβιασμό που περνά χωρίς εμπόδια από την πλευρά του Ολυμπιακού.
Λίγο αργότερα πάντως διεξήχθη κανονικά η κλήρωση, η οποία μάλιστα προκάλεσε χαμόγελα καθώς ο Αντώνης Αναστόπουλος ορίστηκε για το προσεχές ματς του Ολυμπιακού. Ο Μάνος Παπαδόπουλος βρήκε την ευκαιρία να κάνει και τη σχετική πλάκα λόγω της συνωνυμίας με τον Παναγιώτη Αναστόπουλο, ο οποίος βρίσκεται στη λίστα των κομμένων.
«Αυτοί μπορεί να έχουν φύγει μέχρι να καταλάβουν πως ορίστηκε ο Αντώνης και όχι ο Παναγιώτης Αναστόπουλος», είπε χαρακτηριστικά προκαλώντας χαμόγελα στην αίθουσα.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




