Κομοτηνή: Στο νοσοκομείο διαιτητής μετά από αγώνα Γ' Εθνικής - Κεραυνοί επηρέασαν την ενδοεπικοινωνία
Ο διαιτητής ήταν σε αγώνα της Γ' Εθνικής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε διαιτητής, μετά τον αγώνα του Πανθρακικού με την ΑΕ Ευόσμου για τη Γ’ Εθνική.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, στο πρώτο ημίχρονο όλα κυλούσαν ομαλά, ωστόσο, στην επανάληψη υπήρχε έντονη κακοκαιρία με κεραυνούς. Το σύστημα ενδοεπικοινωνίας του διαιτητή επηρεάστηκε και ο ίδιος γονάτισε στο χορτάρι για λίγα λεπτά, καθώς είχε δυνατό θόρυβο στο αφτί του.
Άμεσα του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από τον γιατρό του αγώνα, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου του έγιναν ακτινολογικές και καρδιολογικές εξετάσεις, χωρίς να φανεί κάποιο πρόβλημα. Ακολούθως, ο διαιτητής και οι βοηθοί του αναχώρησαν για την Ορεστιάδα.
Διαβάστε ακόμη
Ο Αβραμόπουλος θέλει να ακυρώσει το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης - Προσέφυγε στον Άρειο Πάγο
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




