Ο Γιώργος Σαββίδης έκανε το καλύτερο δώρο σε ΑμεΑ οπαδό του ΠΑΟΚ (pics)
Σπουδαία κίνηση του Γιώργου Σαββίδη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η μεγαλύτερη ανταμοιβή για την οικογένεια Σαββίδη είναι η ευγνωμοσύνη του λαού του ΠΑΟΚ για το πρωτάθλημα που χάρισε στον «δικέφαλο του βορρά». Γι αυτό κι ο Γιώργος Σαββίδης, το έδειξε έμπρακτα, προχωρώντας σε μία κίνηση ανθρωπιάς, που είχε μικρό «κόστος» για τον ίδιο, αλλά αποτέλεσε δώρο ζωής για έναν πιστό οπαδό των Θεσσαλονικέων.
Ο γιος του μεγαλομετόχου του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη χάρισε το μετάλλιο του πρωταθλήματος σε έναν φίλο του ΠΑΟΚ που είναι σε αναπηρικό καροτσάκι. Μάλιστα, ο Ανδρέας Κατσαρός ευχαρίστησε τον «αδερφό» του, όπως αποκαλεί τον Γιώργο Σαββίδη για το καλύτερο μετάλλιο της ζωής του.


Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




