Champions League: Οπαδοί της Ντινάμο Ζάγκρεμπ μαχαίρωσαν φίλο της Σέλτικ
Δύο οπαδοί της Σέλτικ δέχθηκαν επιθέσεις και νοσηλεύτηκαν σε νοσοκομεία του Ζάγκρεμπ πριν από το παιχνίδι με την Ντινάμο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Παραλίγο τραγωδία στο Ζάγκρεμπ πριν από την έναρξη της αναμέτρησης της Ντινάμο με την Σέλτικ για το Champions League.
Παρότι η διοίκηση των Σκωτσέζων έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου στους οπαδούς της ομάδας και τους προέτρεψε να μην φέρουν διακριτικά και να μην απομονώνονται στην κροατική πρωτεύουσα, εντούτοις δύο περιστατικά ακραίας βίας λίγο έλειψε να κοστίσουν μέχρι και ανθρώπινες ζωές.
Ένας 38χρονο οπαδός της Σέλτικ δέχθηκε επίθεση με μαχαίρι από έξι άτομα, οι οποίοι τον τραυμάτισαν με μαχαίρι, τον λήστεψαν και τον άφησαν αιμόφυρτο. Ο Σκωτσέζος μεταφέρθηκε άμεσα σε νοσοκομείο και ευτυχώς για αυτόν η ζωή του δεν διατρέχει κίνδυνο, ενώ θύμα ληστείας έπεσε ένας ακόμα οπαδός των Κελτών, τον οποίο οι άγνωστοι που του επιτέθηκαν, τον άφησαν γυμνό στο δρόμο και τράπηκαν σε φυγή!
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





