Το μήνυμα του Ιφεάνι Ουντέζε στον πρωταθλητή ΠΑΟΚ (vid)
Ο βετεράνος κεντρικός αμυντικός θυμίθηκε τα χρόνια που αγωνιζόταν στους «ασπρόμαυρους»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ιφεάνι Ουντέζε είδε μέσω των social media όλα όσαν έγινα στην Θεσσαλονίκημε αφορμή την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον «Δικέφαλο του Βορρά» και θέλησε να στείλει ένα μήνυμα σε όλη την «ασπρόμαυρη» οικογένεια.
Το μήνυμα μέσω βίντεο ξεκίνησε με τραγούδι της κερκίδας του ΠΑΟΚ «είμαι πολύ χαρούμενος για τον ΠΑΟΚ διότι έχω υπάρξει μέλος αυτής της ομάδας.
Συγχαρητήρια στον πρόεδρο της ομάδας, στους παίκτες, στους ανθρώπους και στους φίλους του ΠΑΟΚ που κέρδισε το πρωτάθλημα. Είναι μεγάλη μου χαρά να τους βλέπω να κερδίζουν έναν τίτλο! Εχω μεγάλο σεβασμό σε όλους αυτούς» είπε μεταξύ άλλων ο Νιγηριανός.
Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




