Συνεχίζει με Ρουί Βιτόρια ο Παναθηναϊκός: Έγινε ραντεβού με Αλαφούζο και Παπαδημητρίου για τον σχεδιασμό της νέας σεζόν
Στο τραπέζι το πλάνο για μεταγραφές, πωλήσεις και τη λειτουργία της ομάδας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ρουί Βιτόρια θα συνεχίσει να βρίσκεται στον πάγκο του Παναθηναϊκού. Ο Πορτογάλος τεχνικός είχε συνάντηση με τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ Γιάννη Αλαφούζο και τον τεχνικό διευθυντή Γιάννη Παπαδημητρίου με βασικό θέμα συζήτησης τον σχεδιασμό της ομάδας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Στη συνάντηση των τριών ανδρών επιβεβαιώθηκε η διάθεση για συνέχεια της μεταξύ τους συνεργασίας τους μέχρι το καλοκαίρι του 2026, οπότε λήγει το συμβόλαιο που είχε υπογράψει ο Βιτόρια μετά την απομάκρυνση του Ντιέγκο Αλόνσο.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της ΠΑΕ, η συζήτηση επικεντρώθηκε στον σχεδιασμό της νέας σεζόν. Στο τραπέζι έπεσαν ζητήματα μεταγραφών, πωλήσεων και γενικώς όσα αφορούν την επόμενη ημέρα στο Τριφύλλι. Άλλωστε προ ημερών ο κόουτς του Παναθηναϊκού είχε μιλήσει σε συνέντευξη Τύπου για δομικά θέματα.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





