Ενότητες στο άρθρο: 📌 «Είμαστε χαρούμενοι»
Επέστρεψαν στην Αθήνα οι χρυσοί Παραολυμπιονίκες Γκαβέλας, Χρυσάφης και η χάλκινη Μανθοπούλου
Στην Αθήνα επέστρεψαν το πρωί της Δευτέρας οι Παραολυμπιονίκες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην Αθήνα επέστρεψαν το πρωί της Δευτέρας (6/10) οι Παραολυμπιονίκες Νάσος Γκαβέλας, Δημήτρης Χρυσάφης και Λήδα Μανθοπούλου με τα μετάλλια και διακρίσεις από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Παραστίβου στο Νέο Δελχί.
Σημειώνεται ότι ο Νάσος Γκαβέλας, με οδηγό (guide) τον Δημήτρη Χρυσάφη, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο με 10.96 στα 100μ. Τ11 ενώ η Λήδα Μανθοπούλου κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στα 100 μέτρα της κατηγορίας Τ38 σημειώνοντας παράλληλα νέο ατομικό ρεκόρ.
«Είμαστε χαρούμενοι»
Οι ίδιοι μιλώντας στην τηλεόραση του OPEN έκανα λόγο για αισθήματα χαράς αλλά και μια πολύ όμορφη εμπειρία παρά τις δυσκολίες της χρονιάς καθώς υπήρχε κούραση από την Ολυμπιακή χρονιά.
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





