Κουβεντίδης: «Αναμένουμε το μνημόνιο ώστε το όνειρο των φίλων του ΠΑΟΚ να αρχισει να γίνεται πραγματικότητα»
Το μήνυμα του διευθυντή Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ εν αναμονή της αποστολής του μνημονίου απ' τον ΑΣ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το διοικητικό συμβούλιο του ΑΣ ΠΑΟΚ αποφάσισε να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες με την αποστολή του μνημονίου συνεργασίας για τη Νέα Τούμπα και στην ΠΑΕ βρίσκονται εν αναμονή του κειμένου.
Ο διευθυντής Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Γιώργος Κουβεντίδης έστειλε μήνυμα λίγο πριν από την έναρξη της αναμέτρησης του Δικεφάλου με τη Λιλ στη Γαλλία δηλώνοντας ότι στην ΠΑΕ αναμένουν το προτεινόμενο μνημόνιο προκειμένου να αρχίσει να υλοποιείται το όνειρο των φίλων του ΠΑΟΚ.
«Μετά την ανακοίνωση του ΔΣ του ΑΣ ΠΑΟΚ στις 22/10/2025 σχετικά με τη Νέα Τουμπα, αναμένουμε το προτεινόμενο μνημόνιο συνεργασίας ώστε το όνειρο των φίλων του ΠΑΟΚ να αρχίσει να γίνεται πραγματικότητα το συντομότερο δυνατό» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




