Κουβεντίδης: «Αναμένουμε το μνημόνιο ώστε το όνειρο των φίλων του ΠΑΟΚ να αρχισει να γίνεται πραγματικότητα»
Το μήνυμα του διευθυντή Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ εν αναμονή της αποστολής του μνημονίου απ' τον ΑΣ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το διοικητικό συμβούλιο του ΑΣ ΠΑΟΚ αποφάσισε να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες με την αποστολή του μνημονίου συνεργασίας για τη Νέα Τούμπα και στην ΠΑΕ βρίσκονται εν αναμονή του κειμένου.
Ο διευθυντής Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Γιώργος Κουβεντίδης έστειλε μήνυμα λίγο πριν από την έναρξη της αναμέτρησης του Δικεφάλου με τη Λιλ στη Γαλλία δηλώνοντας ότι στην ΠΑΕ αναμένουν το προτεινόμενο μνημόνιο προκειμένου να αρχίσει να υλοποιείται το όνειρο των φίλων του ΠΑΟΚ.
«Μετά την ανακοίνωση του ΔΣ του ΑΣ ΠΑΟΚ στις 22/10/2025 σχετικά με τη Νέα Τουμπα, αναμένουμε το προτεινόμενο μνημόνιο συνεργασίας ώστε το όνειρο των φίλων του ΠΑΟΚ να αρχίσει να γίνεται πραγματικότητα το συντομότερο δυνατό» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





