ΝΒΑ: Οι πρωταθλητές Ουόριορς έκαναν το 2-0 στους τελικούς της Δύσης (vid)
Το μέταλλο των πρωταθλητών...🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι Ουόριορς τα βρήκαν σκούρα στον δεύτερο τελικό της Δυτικής Περιφέρειας από τους Μπλέιζερς, τους είδαν να ξεφεύγουν με +17, αλλά έβγαλαν χαρακτήρα, γύρισαν το ματς και το κέρδισαν με 114-11 κι έκαναν το 2-0.
Οι παίκτες του Στιβ Κερ, παίζοντας ξανά χωρίς τον Κέβιν Ντουράντ, έδειξαν ξανά για ποιο λόγο είναι οι πρωταθλητές του ΝΒΑ, με την παρέα των «Splash Brothers» και του Ντρέιμοντ Γκριν να βρίσκει τις λύσεις στο τέλος, ώστε να μην χαθεί το πλεονέκτημα έδρας στους τελικούς της Δύσης. Ο Στεφ Κάρι ήταν εκπληκτικός με 37 πόντους, 8 ριμπάουντ και ισάριθμες ασίστ, ο Κλέι Τόμπσον πρόσθεσε 24 πόντους και ο «Ντρέι» είχε 16 πόντους, με 10 ριμπάουντ και 7 ασίστ. Στην απέναντι πλευρά, οι 23 πόντοι με 10 ασίστ του Ντέιμιαν Λίλαρντ, οι 22 πόντοι του Σι Τζέι ΜακΚόλουμ και οι 16 του Σεθ Κάρι, δεν ήταν αρκετοί.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





