Το αστρονομικό ποσό που εξασφάλισε ο Ολυμπιακός απ' την παρουσία του στο Champions League
Ο Ολυμπιακός δεν συνεχίζει στην Ευρώπη αλλά το ταμείο του γέμισε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε την ευρωπαϊκή του διαδρομή στο φετινό Champions League με το 0-0 απέναντι στη Μπάγερ Λεβερκούζεν στην BayArena να αφήνει πικρή γεύση καθώς δεν ήταν αρκετό για να τον στείλει στους «16». Αν όμως αγωνιστικά το ταξίδι σταμάτησε εδώ, οικονομικά το ταμείο γέμισε σε εντυπωσιακό βαθμό.
Η ομάδα του Πειραιά εξασφάλισε 43.151.000 ευρώ από τη συνολική της παρουσία στη διοργάνωση. Το ποσό προκύπτει από το μπόνους συμμετοχής, τα έσοδα βάσει αποτελεσμάτων και τα επιμέρους οικονομικά κριτήρια της UEFA. Η παρουσία του και μόνο στη League Phase του απέφερε εγγυημένα έσοδα 18,62 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα νοκ-άουτ της διοργάνωσης η ισοπαλία, όπως και η νίκη, δεν συνοδεύεται από επιπλέον χρηματικό μπόνους, γεγονός που σημαίνει πως το 0-0 στη Γερμανία δεν αύξησε τα έσοδα των Ερυθρόλευκων.
Ο Ολυμπιακός έχασε, πάντως, την ευκαιρία να προσθέσει ακόμη 11 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που λαμβάνει κάθε ομάδα που φτάνει στη φάση των «16» του Champions League.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





