Ραζβάν Λουτσέσκου: «Είναι πολύ σκοτεινή νύχτα και περίοδος για εμάς»
Φανερά απογοητευμένος ο προπονητής του ΠΑΟΚ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Φανερά δυσαρεστημένος από την τροπή που πήρε ο τελικός εμφανίστηκε ο Ραζβάν Λουτσέσκου, ο οποίος χαρακτήρισε ως σκοτεινή αυτή την περίοδο για τον ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στην Cosmote TV για το τι συνέβη στο δεύτερο ημίχρονο και στην παράταση: «Είναι πολύ σκοτεινή νύχτα και περίοδος για μας. Ξεκινήσαμε κυριαρχώντας και ελέγχοντας το ματς. Σκοράραμε και αντί να έχουμε αυτοπεποίθηση μετά χάσαμε τον έλεγχο και ισοφαριστήκαμε στην πρώτη φάση. Δεχτήκαμε το δεύτερο γκολ χωρίς ο ΟΦΗ να κυριαρχεί αλλά ήταν λάθος μας. Στο 3ο γκολ ήταν τεράστιο δώρο από μας με το κόρνερ και το πέναλτι. Όταν όλα πάνε στραβά, πάνε όλα στραβά. Είναι ντροπή αυτή η βραδιά».
Για το τι ευθύνεται στην κακή περίοδο: «Χάσαμε τον τελικό Κυπέλλου. Κακή περίοδος, σκοτεινή. Δεν ξέρω τι να πω άλλο. Η ιστορία παραμένει».
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




