ΠΑΟΚ: «Οικογένεια στα δύσκολα» το μήνυμα της ΚΑΕ στο αποχαιρετιστήριο γεύμα
Διοίκηση, παίκτες και τεχνικό τιμ του μπασκετικού ΠΑΟΚ έδωσαν το «παρών»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η φετινή αγωνιστική σεζόν έφτασε στο τέλος της για τον ΠΑΟΚ μετά και το παιχνίδι της Τετάρτης με τον Προμηθέα. Παίκτες, διοίκηση και τεχνικό τιμ σήμερα είχαν την ευκαιρία να ανταμώσουν ξανά στο αποχαιρετιστήριο γεύμα που πραγματοποιήθηκε σε εστιατόριο χορηγού της ομάδας. Εκεί βρέθηκαν ο Μπάνε Πρέλεβιτς, ο Νίκος Σταυρόπουλος, ο Τέλης Ζουρνατζίδης, μέλη του δ.σ. κ.α.
Ο Τζέφερσον δεν έδωσε το παρών καθώς αναχώρησε από χθες για την πατρίδα του ενώ μέσα στο επόμενο 48ωρο θα συνεχιστούν οι αποχωρήσεις καλαθοσφαιριστών.
Το μήνυμα της ΚΑΕ στο Τwitter, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, ήταν χαρακτηριστικό...
Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




