ΠΑΟΚ: Βαρύ πρόστιμο και... τιμωρία από τη διοίκηση στο αγωνιστικό τμήμα
Ο Χρήστος Καρυπίδης ανακοίνωσε την τιμωρία μετά το τέλος της αναμέτρησης στη Λεωφόρο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με βαρύ πρόστιμο τιμωρήθηκε το αγωνιστικό τμήμα του ΠΑΟΚ μετά το 2-2 της Λεωφόρου που άφησε τον Δικέφαλο στην τρίτη θέση και εκτός Champions League.
To κλίμα στον ΠΑΟΚ ήταν (αμέσως μετά τη λήξη) και παραμένει ιδιαίτερα βαρύ, δεδομένου πως χάθηκε και ο τελευταίος στόχος της σεζόν μετά και τη σοκαριστική απώλεια του Κυπέλλου.
Προτού αναχωρήσει η «ασπρόμαυρη» αποστολή από τη Λεωφόρο, ο Χρήστος Καρυπίδης εισήλθε στα αποδυτήρια και ανακοίνωσε την απόφαση της διοίκησης για βαρύ πρόστιμο στο αγωνιστικό τμήμα, αλλά και την παραμονή των παικτών και των προπονητών στη Θεσσαλονίκη, υποχρεωτικά μέχρι την Τετάρτη.
Το αν αυτό σημαίνει πως θα ακολουθήσει κάποια ομιλία τα επόμενα 24ωρα και άπαντες καλούνται να είναι στη βάση τους, θα φανεί...
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




