• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Αποκαρδιωτικές εικόνες στο Ακραίφνιο μετά τη φωτιά: Στάχτη κτηνοτροφική μονάδα με ζώα, καλλιέργειες και ένα σπίτιΠολιτικός «σεισμός» στη Βρετανία: Η υπερπαραγωγή Μπέρναμ, το παρασκήνιο και το μεγάλο ερώτημαΣε κρίσιμη κατάσταση στο Γεννηματάς ο απεργός πείνας για τα Προσφυγικά Αριστοτέλης Χαντζής - «Δεν υποχωρούμε»Δολοφονία Λεβεντάκη: Τη σοκαριστική ομολογία του δράστη επιβεβαιώνουν οι ιατροδικαστές - Τι ψάχνουν τώρα οι Αρχές
δημοφιλές τώρα: 3 παραλίες σε απόσταση 5 λεπτών: Στο ψαροχώρι με τα ζεστά νερά και τις τιμές του 1998, το αμάξι...
Homepage ┋   Αθλητισμός   ┋   07.06.2019 09:55
ΕΘΝΟΣ SportInterwetten

Οι Metallica «ρόκαραν» τον εθνικό ύμνο των ΗΠΑ στους τελικούς του ΝΒΑ (vid)

Ο Τζέιμς Χέτφιλντ και ο Κερκ Χάμετ γνώρισαν την αποθέωση για την ροκ έκδοση της «αστερόεσσας σημαίας»

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Ο Τζέιμς Χέτφλιντ και ο Κερκ Χάμετ αποθεώθηκαν παίζοντας με ροκ ήχο τον εθνικό ύμνο των ΗΠΑ
Ο Τζέιμς Χέτφλιντ και ο Κερκ Χάμετ αποθεώθηκαν παίζοντας με ροκ ήχο τον εθνικό ύμνο των ΗΠΑ
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Οι τελικοί του NBA αποτελούν ένα σημαντικό γεγονός στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες των ομάδων και της διοργανώτριας αρχής φροντίζουν να δίνουν ξεχωριστό χρώμα σε τούτη του γιορτή του αθλητισμού με διάφορα happenings. Πριν από το τζάμπολ του τρίτου τελικού μεταξύ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς και των Τορόντο Ράπτορς, την παράσταση έκλεψαν ο Τζέιμς Χέτφιλντ και ο Κερκ Χάμετ, μέλη των Metallica, οι οποίοι «ρόκαραν» τον εθνικό ύμνο των ΗΠΑ!

Το κοινό λάτρεψε την εκτέλεση αποθεώνοντας τα δύο μέλη των Metallica, ενώ το ίδιο συνέβη και στα social media όπου υπήρξαν διθυραμβικά σχόλια για την ροκ έκδοση της «αστερόεσσας σημαίας». Πάντως, τούτη τη φορά οι Metallica δεν έφεραν γούρι στο Γκόλντεν Στέιτ που ηττήθηκε στον τρίτο τελικό. Αντιθέτως, στους τελικούς του 2015 είχαν ξαναροκάρει στο ίδιο γήπεδο στη νίκη των Γουόριορς επί των Καβαλίερς, σεζόν που οι «πολεμιστές» κατέκτησαν το πρωτάθλημα... 

Δυναμώστε τον ήχο και δείτε το video:

Διαβάστε ακόμη

Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά

Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»

Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου

Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Metallica
  • ΗΠΑ
  • Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς
  • NBA
  • Τορόντο Ράπτορς
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr