Αρης: Πάτησε Θεσσαλονίκη ο Ντουάρτε και δήλωσε χαρούμενος με την υποδοχή
Ο Ολλανδός μέσος ευχαρίστησε τον κόσμο του Αρη και υποσχέθηκε να πει περισσότερα μόλις υπογράψει το συμβόλαιό του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Λερίν Ντουάρτε, ο Ολλανδός μέσος που συμφώνησε με τη διοίκηση του Αρη για να αφήσει τη Χέρακλες και να παίξει στο ελληνικό πρωτάθλημα, πάτησε το μεσημέρι της Κυριακής (9/6) στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης και, όπως και ο Ντάνιελ Σούντγκρεν, έτυχε θερμής υποδοχής από τους φιλάθλους του Αρη.
Ο Ντουάρτε αναμένεται να υποβληθεί σε ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις. Στη συνέχεια θα ρυθμίσει τις τελευταίες λεπτομέρειες με τους εκπροσώπους του και θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο. «Η πρώτη εντύπωση είναι πολύ καλή. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο για την υποδοχή. Θα περιμένω μέχρι τη Δευτέρα ή την Τρίτη για να πω περισσότερα. Και πάλι ευχαριστώ για όλα» σχολίασε.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





