Ολυμπιακός: Γλίτωσε μόνο με πρόστιμο 60.000€ για τα επεισόδια της Πάτρας
Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ επέβαλε πρόστιμο 60.000 ευρώ στον Ολυμπιακό για τα επεισόδια των οπαδών του στον εκτός έδρας αγώνα Κυπέλλου με την Παναχαϊκή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η απόφαση αναμενόταν σήμερα ή το αργότερο αύριο. Τελικά η Πειθαρχική της ΕΠΟ έβγαλε την τιμωρία για τον Ολυμπιακό την Πέμπτη το μεσημέρι για τα όσα έγιναν στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο στο ματς με την Παναχαϊκή. Οι «ερυθρόλευκοι» θα πληρώνουν πρόστιμο 60.000 ευρώ μιας και υπήρχε μετατροπή κατηγορίας.
Ο Ολυμπιακός είχε κληθεί σε απολογία, με βάση τα άρθρα 14-15 παράγραφος 4β, που κάνει λόγο για βιαιοπραγία κατά προσώπων, αλλά η υπόθεση εκδικάστηκε με τα άρθρα 14-15 παράγραφος 4α.
Το δικαστήριο δέχτηκε τα στοιχεία που προσκόμισαν οι δικηγόροι του Ολυμπιακού στο υπόμνημα 50 σελίδων που κατέθεσαν και πείστηκε ότι δεν συντρέχει λόγος αφαίρεσης βαθμών. Η απόφαση λήφθηκε παμψηφεί από την τριμελή Πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ.
Στο λιμάνι δέχτηκαν με ικανοποίηση την απόφαση της πειθαρχικής επιτροπής της ΕΠΟ κι έκαναν λόγο «για πανηγυρική δικαίωση του Ολυμπιακού».
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




